Underbar dag

Har som sagt varit hos läkarn i Kramfors idag, det gick över färväntan. Vi pratade mycket och kom överens om vissa saker som jag tror kommer hjälpa mig.

Efter läkar besöket tog jag en solning sen träffade jag Jekka. Underbara människa, Som jag har saknat dig. Vi hade otroligt mycket att prata om, och gud vad kul det var att träffa henne igen. Har inte träffats på 2 år och förr umgicks vi varenda dag.. Nu är det gjort iaf och jag mår skit bra. Surrade en bra stund i lägenheten, sen blev det några timmar till på china. Chines kärringen är ju knäpp, hon tyckte tydligen att jag beställde för mycket mat .. sopa.

.. Jag i Jekkas fula tofflor :p ..



.. Jekka vill inte va me på bild ..



.. Kanske lite ..



.. Du är guld värd gumman! ..



.. Jekkas nyaste tatuering som betyder :Så länge jag lever hoppas jag ..



.. Pekingsoppa ..




Helt klart en värdefull och underbar dag.

Kommentarer
Postat av: e

Bra att du haft en bra dag gumman :)

Puss på nosen!

2009-02-11 @ 20:44:22
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: jessica

haha mitt lilla matvrak, xD ååh vad jag har saknat dig, du är bäst!!!!!!!!!

2009-02-11 @ 21:23:43
Postat av: Johan

Nu tycker jag inte om dig så mycket syster.....Eller jo kanske lite då:) Skicka ner pekingsoppa nu!!! Den e kass här..

2009-02-11 @ 22:53:25
Postat av: Sofie

Haha, ja för den lär ju va god när den har stått nån dag på vägen ner :p . Vi kokade en egen pekingsoppa hemma för nån dag sedan och den blev hur god som helst! Du får nog ta det receptet ist :)

2009-02-11 @ 22:57:53
URL: http://sofiewedin.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ja de är klart! vi plockar äpplen och höga knän:D

2009-02-12 @ 14:02:06
URL: http://hakunamatata.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0