Tisdag

Tisdagen började med ett besök hos tandläkarn, inga hål eller klagomål det var skönt. Sen åkte vi till Monica och barnen och blev kvar där några timmar, hon hade en jobbig dag eftersom att barnen varit sjuka och det är för kallt ute så dom kan inte gå ut. Då blev hon glad när jag och Peter kom och underhöll dom lite. Sen har vi bara lagat mat och käkat .. stuvade makaroner och korv, skit gott. Nu tjatar Peter på att vi ska gå ner och spela så det är bäst att jag gör det :0)


Frida skrev världens gulligaste sms idag också, jag tycker om dig vännen.

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, jag gillar dig med ;) vita faran är jespers pappas nya bil. :D ja visst är jag duktig på att skriva ?;) men de håller nog bara några dagar om jag känner mig själv rätt :P

2009-02-10 @ 22:25:57
URL: http://hakunamatata.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0