..Ohoo..

Ny duschad och fräsch, har legat med katta på fällen en stund framför brasan .. skönt värre. sjukt trött efter att ha klivit upp ovanligt tidigt för att vara ledig men jag var tvungen eftersom att jag skulle till tandläkarn. Hoppas bara att jag fortfarande är lika trött när jag lägger mig i sängen, har en förmåga att piggna till då och kroppen vägrar att ge med sig .. lr hjärnan kanske det är. Nu sitter Peter och kastar kuddar på mig och säger att jag är en datanörd så jag ska ta och borsta gaddarna och krypa ner under täcket nu. Får väl kika på tv i sängen om inte annat. Peter ska ju alltid se scrubs innan vi somnar så :p .

..Jag tror att bloggandet är beroende framkallande..



Kommentarer
Postat av: Slobodan

Haha, datanörd ja.

2009-02-10 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0