Kyla

Huga vad kallt det är ute - 9 ute och + 17.5 inne, tok eldar nu så jag får upp lite värme .. måste vara minst 25 innan jag är nöjd! har inte eldat på hela dagen eftersom att man måste gå ut för att hämta ved och det är ju så kaaallt. Men nu så börjar det ta sig så Katta ligger på fällen framför brasan och myser, funderar på att lägga mig där en stund jag med. Tapet gubben har harit här idag också så nu har vi äntligen fått upp nya tapeter nere i biorummet, ska stryka och sy upp gardinerna sen är dom färdig för upphängning. Måste vänta med att flytta in soffan och alla tunga saker tills Peter kommer hem, han ringde just och sa att han skulle bli lite sen men det gör inget för då hinner jag duscha innan också. Känner mig som en lortgris just nu. sen hinner jag hänga tvätt, diska, plocka undan, elda lite till o gud vad jag känner mig effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0