Fjant skit torkarblad

Dom som konstruerar torkar blad är ju dum i huvet, det går ju inte ens att ta bort den som sitter där nu! hur ska jag då få dit den nya?!. Sitter ensam i mörkret nu, jag fullkomligt hatar att vara ensam när det är mörkt, på dagen är det inga problem, då kan jag till och med tycka att det är skönt men så fort det börjar skymma så blir det jobbigt. Får hoppas att Peter inte blir kvar i Älgsjö allt för länge idag. Jag är fortfarande så förbannad för att jag inte har lyckats få dit det där torkar bladet sjäv, hur svårt ska det va? men jag vet att om jag går ut igen och försöker kommer jag bli så arg att jag bryter av hela fästet och alltihop. Det är väl nån liten fjant spärr som man måste trycka in antar jag men jag hittar ingen. så fjantigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag vet! Jag har själv försökt, men fattar inte. Så det har jag lagt åt sidan.. Blev så satans less! ^^, Så jag förstår dig.. haha!

2009-02-26 @ 19:13:57
URL: http://kokkosanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0