Underbar dag med Underbart väder!

I morse åkte vi ut till Ulvvik och har varit där hela dagen, njutit av solen och lugnet. Har legat på bryggan hela förmiddagen och eftermiddagen.
Efter middagen åkte Pappa och Peter ut med båten och tog upp strömmingsnät, när dom kommit hem och rensat 195 stycken tog Jag och Peter en skön skogspromenad med Buster. Har lapat sol och njutit precis hela dagen. Livet är för härligt.

Min Tusse var ovanligt go idag









Jag hade på mig mina nya skor från Bianco, jag är så otroligt nöjd!
Jag älskar färgen, formen, ja allt.



Ännu en stol har gått sönder på grund av Mig och Peter, den här gången
var det mitt fel.



Nu ska Jag krypa ner i Soffan med världens bästa Älskling och fortsätta att njuta av en super dag.

Kommentarer
Postat av: karin

Grymmma skor!!!

2009-08-07 @ 07:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0