Mys

Det är verkligen en mys dag idag. Jag älskar när det är grått och disigt ute och regnet smattrar på fönsterbläcken. Man kan påta på inne i lugn och ro. Jag känner ett harmoniskt lugn idag, så otroligt skönt. Jag tror att det beror på min lilla stund som jag hade för mig själv igår när man får sitta alldeles ensam och fundera över olika saker. För mig är det nyttigt för att komma i balans, i vardagen går allt så fort och man hinner inte riktigt tänka över saker och ting.

Nu står skinksteken och klyftpotatisen i ugnen och vi väntar på att det ska bli färdigt så att vi får äta, både min och Peters mage kurrar av hunger. Efter middagen blir det mer mys med film och annat smått och gott. Behöver mycket mys idag eftersom att Peter jobbar dag till veckan och jag natt. Det ska vi nog kunna ordna :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0