IQ?

Vilken dag det har varit. Började riktigt bra, lugnt och skönt innan helgstädningen drog igång. Skrapa, dammsuga, blåsa dammsuga. Att blåsa med tryckluft på mjöl är inte det roligaste, blir jag inte mjölallergiker snart så blir jag förvånad.
Vi fick sluta tidigare idag i alla fall och det var riktigt skönt. Skulle få sluta tre men efter lite försenad städning så slutade jag vid halv fyra istället. Och i morgon ska vi få börja klockan nio istället för halv åtta, härliga tider.
Sammanfattningsvis så har det varit en Bra och jobbig dag. Eller jobbig, irriterande är nog rätt ord. Vissa människor verkar vara IQ befriade och det kan reta gallfeber på mig.
Imorgon, Måndag och Tisdag ska vi köra två linjer med tre personer så jag har planerat att inte göra många knop, finnas till om någon behöver hjälp. Det har jag förtjänat efter att ha gjort mer än dubbla arbetsuppgifter idag.

Nu ska jag gå och kittla Peter lite som ligger och sover :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0