Bloggdesign?

Emma säger att hon inte kan se min header (bilden längst upp på bloggen). Jag tyckte att de var konstigt eftersom att det ser ut precis som det ska när jag går ut och kollar från min dator. Igår när vi var i Ulvvik kollade jag från deras dator, vilken besvikelse. Headern var helt grå, runt menyn var det också helt grått. så ska det naturligtvis inte vara men eftersom det ser helt normalt ut från min dator vet jag inte hur jag ska lösa det. Suck, blogg design är en djungel. Ni som läsar kan väl kommentera och skriva hur ni ser min header (grå eller bilden som ska vara?)

Den här bilden ska vara som header fast svart/vit och beskuren.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har alltid kunnat se den. :) Men vad använder dom för webbläsare då? Det kan ha stor betydelse. I like the picture btw! ^^,

2009-08-27 @ 21:49:08
URL: http://kokkosanna.blogspot.com
Postat av: martin

funkar bra för mig

2009-08-28 @ 02:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0