Underbart

Underbart väder ute idag också, hela förmiddagen har spenderats ute med att sola, städat och tvättat båda bilarna invändigt. Vi tog fram min moped som har stått inne på lon i ett antal år också för att tvätta den och ta kort för att sälja, skulle ha gjort det för flera år sedan men det har inte blivit av. Efter det har vi fikat bullar och kakor med påskmust ;0) . Nu ska vi ta och duscha för att sedan åka vidare till Tomas och Anna på middag.

Min gamla moped, nån som vill ha?



Katta försökte gömma sig i buskarna



Efter ett några timmar ute blev Peter less och protesterade genom att
lägga sig på backen



Då tog jag fram kakor och bullar, så blev alla nöjda



Inte minst katten




Kommentarer
Postat av: e

haha ja lite komiskt..och vi har visst städat bilen invändigt på samma dag också ;)

jag är precis klar, haha.

2009-04-13 @ 15:13:48
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0