Troll

När jag var ut och hämtade posten idag så hade jag fått brev från försäkringskassan, när jag öppnade såg jag att dom hade satt in pengar på mitt konto igår. Glad överraskning som jag inte hade räknat med. Men jag förstår inte riktigt hur det här fungerar med försäkringskassan, Hur ofta man får pengar och så vidare. Så jag ringde till mamma och tänkte att hon kanske kunde förklara för mig. Det kunde hon inte men hon var nere hos mormor och morfar så dom ville att jag skulle komma ner och sa att jag kunde ta med mig pappren dit. Efter många om och men så blev jag ner tvingad. Men som jag såg ut. Jag måste i stort sett duscha varje dag för att håret ska se normalt ut, så fort jag sover står håret åt alla håll och jag ser ut som ett troll. Fräknar som tusan har jag fått också bara för att jag har varit i solen. Mamma säger att hon tycker att det är så charmigt med fräknar men jag tycker mer att det ser ut som flugskit.

Så här såg jag ut idag, osminkad med håret åt alla håll.


Kommentarer
Postat av: emma

sötaste trollet jag sett! =)

2009-04-02 @ 16:19:12
Postat av: karin

prata med mamma om du är på jobbet nån dag, hon kan de mesta om försäkringskassan

2009-04-03 @ 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0