Så blev dagen

Efter mycket velande idag så satte vi oss i bilen och körde mot Ulvvik. Jag fick utväxten färgad av mor sedan blev vi bjudna på middag, spagetti & köttfärsås. Tomas och Isak kom och hälsade på under tiden, då blev det fika på köpet.
Efter några timmar där kom vi på att vi måste handla idag eftersom att vi jobbar Onsdag, Torsdag & Fredag till halv sju på kvällen så det blir tight att hinna in på affären efter det. Åkte mot Ullånger och handlade sen åkte vi bort till mormor och umgicks med henne en stund och blev bjudna på ännu mer fika. Hon hade bakat bullar, super stora goda bullar.
När vi väl kom hem tog vi oss en promenix. Hur härligt som helst, varma vindar och frisk luft. Förhoppningsvis hjälper det för att komma i säng i tid ikväll.

Jag är glad att jag har dig min Älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0