Morgon igen

Pust, nu är det tisdag morgon och jag är så otroligt trött. Peter åkte på jobbet vid kvart över sex. Jag vaknade till och pussade hejdå och tittade på klockan, sköönt jag sover till åtta tänkte jag men icke. När klockan var halv sju hade katta suttit och sparkat med fram tassen på en Ikea säck i fem minuter. Jag klev upp lyfte bort han därifrån och la han i sängen istället. Jag hinner inte mer än att lägga huvudet på kudden igen så är han tillbaka till den där förbannade säcken. Jag klev upp och slängde in den där säcken i skrubben vilket jag skulle ha gjort första gången, la mig i sängen igen men gick det att somna?, Icke. Nu ligger jag och tittar på the voice istället. Dumma katt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0