lugn och harmoni

Ännu en härlig dag, vaknade hyffsat utvilad vid halv åtta i morse. Pratade med Martin i telefon en stund sen har jag ätit frukost. Te, limp mackor med rostbiff och ost. Vad jag ska göra i dag har jag inte bestämt än och det är så skönt. Nu när jag kan vill jag ta dagarna som dom kommer och som jag vill. När jag börjar jobba igen kommer allt gå på högvarv igen och alla måsten kommer tillbaka. Har jag en dag där jag inte har lust att göra nånting så gör jag ingenting. Har jag en dag då jag vill göra nånting så gör jag det. Igår när jag var ute i Ulvvik satt jag och mamma i solen i flera timmar och bara pratade, det var skönt. Vi pratade om allt och ingenting och en sak som hon sa var att jag måste tänka på mig själv. Jag har aldrig riktigt tänkt på det att jag inte tänker på mig själv så ofta men då när hon sa det så gick det upp för mig. Jag vill alltid räcka till och alltid "vara bra" så jag gör oftast allt för att alla andra ska vara nöjda och glada medans jag inte alls tänker på mig själv. Nu tänker jag passa på att göra det.



Kommentarer
Postat av: emma

Tyvärr är det lätt att det blir så, att man inte tänker på sig själv, känner det själv ibland också, totalt glömt bort vad jag själv tycker & känner.

Ha en fin dag propp!

Kraaaaam

2009-04-02 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0