Fredag

Fredagen är här igen och den här veckan innebär det inte ledighet utan natt jobb. Börjar jobba halv sju ikväll och slutar halv sju i morgon bitte. Meningen var att vi skulle sova länge idag men även fast vi var vaken till klockan två inatt så vaknade jag 08.35 i morse, solen sken och jag var tvungen att kliva upp. Satt vid datorn en stund sen gick jag och la mig igen och som tur var så somnade jag och vaknade halv ett igen..
Nu har vi just varit på ica och handlat och ska börja göra fläskfile gryta med creme fraiche av tomat, basilika smak och franskaörter och lite annat gott. Hoppas att det blir lika gott som jag tror.

Svalgontet börjar har börjat gå över lite lätt.

Ha en underbar start på helgen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0