Halloj!

Nu är helgen äntligen här. Somnade vid nio i morse och klev upp halv ett sedan åkte Jag och Peter med Martin till Härnösand. Gick på "stan" en sväng, var på coop och handlade mat sedan åkte vi och käkade. Efter att inte sovit mer än tre och en halv timma känner jag mig som något som katten släpat in.

Det här var vad jag handlade idag. Ldb`s duschkräm, Ny mascara, bomulls strumpbyxor och en mössa. Mössan kommer jag troligen inte använda en enda gång, fastnade för den när jag såg den och tänkte att jag skulle ha mycket användning av den men när jag satte mig i bilen kom jag på att det absolut inte är min stil. Fjortis ekar i huvudet på mig nu när jag ser den. Impuls köp, så onödigt.



ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0