..

Fortsättning på Lördagen ..
Karin och Martin kom tillbaka till oss, drack några glas vin och hade supertrevligt.. Lite senare på kvällen fick de/vi för oss att åka upp till Övik, tanken var att vi skulle gå på O`learys men kön var så lång så vi hade inte ens hunnit in till klockan två. Istället begav vi oss till Harry`s, Absolut det sämsta stället jag varit på någonsin. Lite folk, dålig musik, sura människor, allt var dåligt så vid ett tiden var jag så less så jag bestämde mig för att gå och äta istället. Fick med mig en enda människa som också ville gå och äta men glömde tyvärr bort mig? Så jag bestämde mig för att gå själv. Väl utanför dörren kände jag mig inte lika tuff längre, kändes väldigt mörkt och ensamt så jag stod där vid dörren istället och väntade tills mitt sällskap kom ut självmant. Riktigt usel kväll måste jag säga. Hade varit bättre om vi fortsatt här hemma som i de flesta fall.

Ännu en sak som gjorde att mitt humör inte var på topp och att Harry`s sjönk till botten var att jag fick höra att jag var ful. Gick till ett bord där det satt tre killar och frågade om jag fick låna en av deras sex stolar, visst det går bra sa dom. Vi behövde fler så jag frågade om jag fick ta en till .. Nej det fick jag inte och vet ni varför? Jo för att jag var för ful för det. Visst man ska inte ta åt sig men hur roligt är det att höra.

Orkar inte lägga ut bilder på varken frisyr eller det vi handlade.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vilka assholes! Du är fin o de vet du! :)

2009-09-21 @ 13:36:56
Postat av: karin

näe de var ingen höjdarkväll...

2009-09-21 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0