091004

Hallå!
Hela Lördagen var vi som sagt barnvakt åt lille Isak, mycket lek och bus vart det och inga sura miner. Mycket bra gick det med andra ord. Men gud vad trött man blir när man inte är van att det är så "livat" och att det ska hända saker hela tiden. Tomas och Anna kom hem runt tio - halv elva på kvällen så då åkte vi hem och började med tvbänken, och kom inte i säng förrän halv två på natten.
Sov ut i morse sen förtsatte vi med tvbänken och nu är den äntligen färdig och på sin plats, super bra blev det. Tur att jag har en sån kunnig karl. Efter det var jag ner och hälsade på hos Magnus & Monica, länge sedan jag hälsade på så det drog ut på tiden men var väldigt trevligt. När jag bodde hemma var det mitt "andra hem" om man nu har ett sådant. Ett ställe där man kan komma och gå som man vill och alltid är lika välkommen.
Nu är det dags för dusch sen är det sovdags, imorgon börjar förmiddags veckan med första passet på tolv timmar, måste säga att jag gruvas. Helgen är på tok för kort.

Hoppas att ni har haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Martin

släng upp en bild på bänken! :)

2009-10-04 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0