Rolig dag!

Idag har jag verkligen stillat mitt shoppingsug för ett bra tag framöver.
Klev upp vid åtta och tänkte göra mig i ordning på engång så jag skulle komma iväg i tid. Hamnade framför datorn längre än väntat men när jag väl skulle åka hittade jag inte min plånbok så jag ringde till Peter och kollade om han visste vart den var och de visste han, den låg i bilen som han hade på jobbet. Less som fan fick jag åka ut till Omne och hämta den sen åkte jag raka spåret upp till Övik och plockade upp Emma. Vad vi har gått an i dag, Jag har handlat som en tok. Mycket presentkort och rabatter hade jag så jag behövde inte bli så fattig. Har köpt de flesta sakerna till mitt röda syrum som jag ska fixa med. Tapeter, lim, tapetkniv och blad, mattor, pallar, krukor, blombollar, prydnadsstenar, bambu rullgardin, skrivbordsstol, klocka och massa annat småplock. Nu återstår förhoppningsvis bara sybord och vit lasyr till taket.

Till mig själv köpte jag en Axcent klocka för presentkortet som jag fick av Peter i julklapp, en Fred Perry tröja/jacka för presentkortet jag fick av Johan, en DKNY Fresh blossom parfym, ett par röda Sneaky steve skor, en sjal, rouge och ett par nya solbrillor. Otroligt nöjd med alla köp måste jag säga.

Tre söta hjärtan



Flugsvamp



Fina stenar med text



Röd klocka



Krukor med bollar



Kvinnokropp av betong, köpte även en manskropp



Pall, mattor och duk



Neutral tapet



Mindre neutral tapet



Bambu rullgardin



Fred Perry tröjan i en härlig sommarfärg



Axcent klockan



Parfymen



Brillorna



Rouge



Sjalen



Sneaky steve




Det har varit en riktig Sofie dag idag, härligt!

Kommentarer
Postat av: karin

grym klocka!!

2009-05-04 @ 20:32:10
Postat av: Anonym

Snygga grejer! ^^, Speciellt klockan! :)

2009-05-04 @ 22:30:13
Postat av: Martin

Fan va du har handlat :D

2009-05-05 @ 00:33:09
Postat av: e

Men kul hade vi!!=)

2009-05-05 @ 13:30:17
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Sannapanna

Vars ska du ha syrummet?

2009-05-05 @ 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0