Två nätter kvar

Ännu en natt på jobbet har passerat. Nu är har jag två dagar kvar och det känns just nu som en lätt match. Vaknade halv tre med humöret på topp. Tog på mig kläder och gick ner, det första jag ser är att Peter har lagat mat innan han åkte på jobbet, gud vad jag uppskattar det! det finns inget värre än när man jobbat natt och måste börja laga mat när man kliver upp. Tack Älskling!

På Fredag har vi planerat att vi ska åka upp till stugan på  fjället. Bara Jag och Peter med god mat, bastning, solning och badning. Det ska bli så härligt! Hoppas på att vädret är med oss också, gick in på smhi nu och det visade att det skulle vara strålande sol och 18 - 19 grader. Det skulle vara perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0