Muffins och ondmage

Påsjukhuset fick jag ganska mycket smärtstillande och hade inte ont alls när jag kom hem, sov en stund sen kom jag mitt dumma ägg på att jag var sugen på sockerkakssmet. Rörde ihop smeten och klickade ut det i formar.. Det lilla som var kvar av smeten åt jag upp, nöjd var jag också. Vilket jag inte är nu för nu kan jag knappt röra mig. Vet inte om det är för att smärtstillandet slutat verka eller om det är det osmarta jag har stoppat i mig. Hoppas att det går över tills i morgon i alla fall. Nu är det sovdags!

Mina nya muffins formar..



Ut klickat och färdigt för ugnen..



Färdig gräddade, Peter blev mycket nöjd när han kom hem och åt upp
tre stycken på engång.




Eftersom att jag har haft ont ikväll har jag mest legat i soffan och strykt
katta. Det var han glad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0