Måndag

Början av den här dagen var nog en av dom jävligaste dagarna nånsin på bageriet, jag var så less så less. Ingenting gick som jag ville, deg överallt. Men efter klockan tolv har allting gått klockrent, det behövdes verkligen. Det tar verkligen på krafterna att vara tok förbannad och arg i flera timmar. Hade jag kunnat så hade jag förmodligen dödat degen.
Som tur är ska jag vara avbytare i morgon och det ska bli gudomligt skönt! Sista dagen och allt sen är jag ledig tills på Fredag kväll.

Kom hem vid åtta och gjorde "middag" nu ska jag duscha och dra på mig morgonrocken sen blir det sovdags ännu en gång, sängen var en förbaskat bra uppfinning!

Fick ett fint mail av Frida för en stund sedan, du är en fin vän du!




Kommentarer
Postat av: e

Hahaha, dödat degen! Du är så söt när du är arg =)

KRAM!

2009-05-12 @ 10:18:38
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0