Lördag

Igår jobbade jag natt och kom hem vid kvart i 7 i morse, när jag kom upp för trappen såg jag att det låg en Johan Edlund och sov på soffan, Peter och han hade roat sig medans jag jobbade :0) . Borstade tänderna sen gick jag och la mig. Vaknade halv 12 och mådde fruktansvärt illa, kände det igår när jag jobbade också. En tjej fick åka hem för att hon kräktes och jag åkte på att sanera toaletten, efter det kände jag hur det drog åt i magen. Klev upp och åt lite frukost med Peter och Johan innan Johan skulle åka hem över igen.
Efter frukosten blev det i alla fall lite bättre i magen så vi åkte ut till Ulvvik och skulle hjälpa pappa att ta bilder på grävaren som han ska sälja. Fikade och satt i solen.
Har just sett på Robinson så nu är det duschning sen sängen!


Kollade även på när dom släppte ut fölet i hagen..




En glad liten skit



Bill såg intresserad ut



Tusse försökte gömma sig



Peter var framme med kameran när jag åt frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0