Biltvätt

Hemma från Övik igen, gud så skönt det känns med nyklippt hår. Blev väldigt nöjd!
Efter klippningen åkte vi ner till Max, tog drive in och beställde mat. Åkte till Statoil för att Johan skulle tvätta bilen så det blev par middag i biltvätten, haha.

Jag var nära på att få panik i den där biltvätten. När vi hade parkerat där inte och tvättningen startade så började jag skrika och frågade varför vi rullade men det visade sig att det inte var vi som rullade utan "tvättgrejjen" som började åka emot oss. Precis när jag hade lugnat ner mig steg temperaturen i bilen till 50 grader, så kändes det i alla fall, varmt och äckligt var det.
Jag blev åksjuk på köpet. Kände mig som ett litet barn där i baksätet - Är den klar nu?! ! - Nu då?? - Får vi åka ut nu?!
Efter många om och men så kom vi ur den där skit biltvätten i alla fall, jag tänker aldrig mer befinna mig i en biltvätt!

Jag har i alla fall klippt mig och är väldigt nöjd med dagen så här långt, nu får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Endera hittar vi på något roligt eller så tar vi det bara lugnt. :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0