Utgång

Utgång blev det igår i alla fall, är mycket nöjd med kvällen. Hade verkligen skit roligt. Alldeles lagom mycket folk ute och alla var trevliga. Hann med en liten efterfest hos Ante & Anna-Klara också p.g.a att våran chaufför åkte hem utan oss? Ja fråga mig inte varför. Han fick åka upp en gång till och hämta oss i alla fall. Men jag hade absolut ingenting emot det för vi hade mycket trevligt. Vägen till A & A-K va riktigt rolig också, jag frös och gick fram och frågade en turk om han kunde skjutsa oss och snäll som han var så gjorde han det men vi fick inte skjuts enda fram till dörren så A-K han med en liten vurpa innan vi kom fram, den var stört skön! helt klart en lyckad kväll.

Hann med lite dumma saker också.
  • Niklas och Jag sjöng Främling på Scenen på Statt.
  • Jag hälsade på Daniel da Silva
Mindre stolt över det, men roligt hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0