Skit dag

Orkar man sitta vid datorn dagen efter eller? nej. Låg på soffan heeela dagen och kvällen igår. När jag vaknade tänkte jag aldrig mer, jag ska aldrig mer dricka alkohol. Så tänker jag varje gång men liks förbannat gör man om det den kommande helgen. Visst, jag har oftast skit roligt på kvällen men dagen efter är det värsta, det är inte värt det. Ligga på soffan och fundera på om man ens kan kolla på tv, det är sjukt. Vi hade roligt i lördags i alla fall. Var hos oss först och åt tacos sen begav vi oss ner på centrum där det var pub. Vi hade inte planerat att vi skulle dit men så blev det i alla fall. Jag hade lika gärna kunnat vara hemma. Jag vet inte vad det är med mig just nu heller, jag verkar vara i en period när jag blir alldeles för full. Det är jobbigt. Har ångest dagen efter också. Fet ångest. Vad har jag gjort? varför gjorde jag så? och under hela dagen kommer det upp bilder i huvet där jag blir påmind om saker jag gjorde under kvällen. Jag gör inte speciellt hemska saker men just att inte komma ihåg precis allting jag har gjort är det värsta. Jag tror att dom flesta har ångest dagen efter mer eller mindre. Jag tror att jag dansade hela kvällen. När vi är i Övik eller härnösand är det helt okej. Men i Ullånger? nja. Alla känner alla och det är drygt tycker jag. Det känns som att så fort någon ser mig kommer dom tänka: men såg du hur full hon var i lördags?. det är en av mina ångest tankar men i och för sig så kanske alla tänker så och har inte sett hur alla andra höll på. När jag klev upp på morgonen och kom ner i köket så står det 3 vinflaskor på bänken, hallå? är jag helt dum i huvet eller. Måste man köra full rulle hela tiden?, kan man inte trappa ner farten lite?. Ångest, ångest, ångest. är det någon som känner igen sig? Nästa helg blir fri från alkohol. Här kommer lite bilder i alla fall.

När alla hade ätit klart..



I soffan



Nicke Picke



Jag och Emma, har vi sett det förut? :P



Syskon bråk?



Jag sitter och biter på Johans hand, smärtan verkar vara fulländad?, bitas
och rivas har varit mitt enda vapen under uppväxten och verkar  fortfarande
fungera.




Dagen idag är en ångest dag också faktiskt. Det snöar och är kallt, jag trodde att våren var här men så fel jag hade. Jag har ont i magen idag också, det har trappats upp mer och mer sen förra veckan. I morgon ska jag upp till övik och göra ultraljud. Just nu känns det inte kul. Hoppas att det går över snart, jag tycker inte om att ha ångest dagar men man måste nog ha sånna dagar också för att uppskatta alla bra dagar. Jag ska gå och duscha så kanske det känns bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0