Bitter

Har jag ingen själv disciplin över huvudtaget? ska det vara så förbannat svårt att ta sig i kragen. Tvingade mig själv in i duschen och hoppades på att det skulle bli bättre min icke. Morsan ringde och ville att jag skulle komma ut dit och att det inte var bra att sitta och uggla själv men jag orkar verkligen inte. Ont i huvet har jag som fasen också. Så fort man går ut blir man blöt. Jag vill att det ska vara sommar nu, då kan man gå ut barfota och bara känna livet. Åka båt, bada, sola, sitta på en klippa och dricka öl. Bara sitta ute och göra ingenting men vara nöjd ändå. Det är livet.


Kommentarer
Postat av: e

Det är livet!

Jag längtar till sommaren då vi kan åka båt propp!

Du & Jaaaaaag!

2009-03-05 @ 15:02:08
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0