Onsdag

Har varit ner på läkarstation och tagit mer prover idag, efter gick jag in på gymmet och tänkte ta en solning eftersom att jag hörde att dom äntligen hade köpt ett nytt solarium dit, det andra har varit söndert i månader. Men när jag väl kom in så var dörren till solariumet låst. Jag som hade längtat efter en solning. Åkte till Ulla på katt och hund affärn istället och köpte ett nytt reflex halsband till katta men vet ni vad? När jag kom hem och skulle dra bort plastlappen som var fast sydd så gick hela skiten av, jag skrattade så jag höll på att dö. Klart att det var synd att det gick sönder men det var bara så förbannat roligt för sånt där händer oftast bara mig. Efter det satt jag och bläddrade i alla försäkringskasse papper och ringde dom för att kolla om mina papper jag skickade in hade kommit fram och det hade dom, hon ville även att jag skulle skicka in mina andra papper på förlängningen av sjukskrivningen så nu måste jag ha tag i en kopiator. Kommer inte på någon i närheten som har en så jag måste nog åka ut till Ulvvik för att fixa det. Och efter vägen kanske jag ska ta solningen på vallen istället.

På Lördag ska jag och Sanna upp till Övik och klippa oss, jag ska även färga. Nu blir det mörkt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0