Mmmumma

Fick prata med min läkare redan idag, det var skönt. Sjukskrivningen förlängs till den 22:a och jag har fått ännu en till medicin och det känns bra, hoppas bara att den hjälper. Måste säga att om jag jämnför med hur det var för en månad sedan så känner jag mig lite bättre. Hoppas verkligen att det håller i sig den här gången och hoppas att det fortsätter gå framåt, För en månad sedan var det verlkligen döden, så dåligt har jag aldrig mått och vill aldrig mer göra. Nu har Älskling och jag varit och handlat och jag ska bli bjuden på kycklingklubbor & Klyftpotatis, ska bli så gott. Hoppas på en riktigt gräddig sås också. Nu sitter jag bara och väntar :0) . Ikväll blir det myyys.


Kommentarer
Postat av: e

Hoppas du får nån hjälp gumman så det går över snart!

Puss på nosen!

2009-03-10 @ 19:21:21
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0