Mmmm

Semlor är det godaste som finns, sjukt gott är det. Jag skulle nog kunna äta tio om dagen men jag har nöjt mig med en idag. Dom borde bakas året runt, men då skulle man förmodligen bli less på dom. Nu har jag dammsugit och torkat golven i hela huset, dragit av sängkläderna och haft täcke o kuddar på vädring hela dagen, dammtorkat, tvättat tre tvätt maskiner och diskat. Jag sa ju att den här dagen skulle bli effektiv! Jag har till och med tvättat mina skor i tvättmaskinen idag :0). innan det har jag följt med mamma till optikern och hjälpt henne välja ut nya bågar till glasögonen, riktigt fina var dom.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Besikta saaben, skaru me? :)

2009-03-18 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0