Fredag

Hoho, Mamma och Pappa har varit här på besök idag, drack kaffe och åt bullar och kakor. Efter det plockade jag upp Emma vid bussen och skjutsade hem henne till Nordingrå, eftersom att jag ändå skulle dit och sola och så är det roligt att ha sällskap i bilen och hinna snacka lite skit. Solningen vart perfekt, nu känner jag mig inte lika konstig längre med mörkt hår. Inte lika markant mot ansiktet när man är brun. Nu ska jag laga medelhavs kyckling tills älskling kommer hem, jag längtar!! Jag lever verkligen med världens underbaraste människa, du är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: e

Jag tycker att du var fin jag =)

Kul och se dig idag gumman,och hinna snacka lite skit som sagt ;)

KRAM!

2009-03-27 @ 18:23:25
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0