Dagen idag

Vaknade inte allt för tidigt, efter en stund ringde pappa och ville att jag skulle flytta på bilen eftersom att han var här och skottade med traktorn, gud så bra. Tog kanske 20 minuter innan jag hade fått bort all snö eftersom att det hade frusit fast, varför tar man inte bort det på engång när det är pudersnö?. Efter det har Mamma och Pappa varit hit och fikat sen har jag ringt till Nordea och skulle beställa ett nytt kort men jag behöver tydligen någon kod som man använde när man hade skrapkort och det slutade man ju med i sommras så hur fasiken ska jag komma ihåg den koden? Äh, jag får ta och gå in på nått bankkontor istället. Sen har jag ringt till vårdcentralen för att få prata med min läkare om sjukskrivningen, den har ju gått ut nu och jag ska börja jobba på lördag men jag har fortfarande inte fått en tid uppe i Övik förrän 24:e och situationen för mig är samma som innan så det känns ju knepigt om jag har varit sjukskriven och ska börja jobba innan jag har fått någon hjälp med problemet. Dom skulle ringa upp vid tre så då får jag se vad dom har att säga. Snart kommer Petrus hem hoppas jag så vi kan hitta på något ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0