Boken

Nu är boken utläst. Man blir så otroligt berörd av allt hon skriver. Läste 40 sidor igår och sträckläste 161 sidor ikväll, önskar att den inte vore slut men det kanske är lika bra det för jag börjar se i kors och det är suddigt för ögonen. Måste bara säga det, vilken otroligt stark och underbar kvinna. Boken är verkligen värd att läsa. Den här boken berörde mig så mycket att det känns som att jag lever i en bubbla just nu. Nu är det verkligen sovdags, skulle ha gått i sängs för länge sen men kunde inte sluta läsa när jag visste att det var så lite kvar. Krypa ner under täcket med älskling är vad jag tänker göra nu och sova gott.

Hoppas ni har haft en bra kväll, Godnatt & Sovgott!



Kommentarer
Postat av: e

får jag låna boken? :)

2009-03-13 @ 13:02:24
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0