Blev en rätt trevlig visit i allafall

Ja det blev en rätt trevlig visit i alla fall. Bilen gick igenom och det var kanon, tack pappa. Efter det åkte vi på möbler och hemkultur där hjälpte jag mamma att välja ut nya gardiner. Sen åkte vi till China och tryckte i oss var sin pekingsoppa och räkchips, gud så gott det är. När jag kom hem hämtade jag posten och jag hade fått min bok som jag beställde igår. Beställde den igår eftermiddag och fick den hem i brevlådan idag, ett stort plus till cdon!

Ikväll funderar jag på om jag ska ta en sväng ner till mormor och kika på gamla kort. Det är trevligt. Hoppas på att jag får med mig Peter också annars får jag höra så mycket tjat ifrån mormor. Alla tycker om min Petrus, så fort jag kommer någonstans själv så är det första man får höra : Men vart är Peter då? Man borde ju i alla fall kunna hejja först :p


Förresten varför bygger dom inte porten bredare in till besiktningen? Jag är alltid hundra på att jag ska köra in i väggen även fast jag aldrig har gjort det ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0