Äkta vårkänslor!

Otroligt underbart väder är det idag 7 plus och skinande solsken. Jag har varit ute i Ulvvik och tagit en rejäl ridtur på Supra idag, hur härligt som helst. Vad snäll och duktig den hästen har blivit, den härligaste ridturen på länge. Det roliga med att hon är så duktig är att det är jag som ridit in henne, ingen annan har någonsin suttit på henne. Det har blivit en riktig häst av henne nu. Känner att jag kommer ha riktigt mycket träningsvärk i morgon men det var det klart värt! Efter ridturen gick jag in till mor och far och fick lite mat i mig. Blev kvar några timmar och nu är jag hemma igen, ska ta mig en dusch så att jag får bort häst lukten, den etsar sig fast i håret och överallt.


Supra i gången innan ridningen



Sadlad och klar för utgång



Jag & Supra



Svettig och belåten




Kommentarer
Postat av: Linnea

Guu va avundsjuk ja blir! ser så härligt ut! såå härligt med snön o skinande sol o allt.. här nere är de riktigt med vår i dag är de 12 plus grader inte en snöflinga o bara solsken! fast ja saknar snön..=)

2009-03-18 @ 13:56:51
URL: http://LinneaGustafsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0