Fnitter, fnitter

Nu har Vickan varit här, mycket skratt blev det även denna gång. Hon har cyklat hemöver och jag har dragit mig uppåt och lagt mig i sängen och kikar runt på nätet, är inte trött alls så jag tänkte kolla om det går någon bra film på tv.
Även fast jag är på översta våningen kan jag inte undgå att höra killarna som sitter i källaren. Peter har tvspels kväll med Jörgen, Martin och Peter. Öl och tvspel verkar vara en bra kombination om man vill liva upp stämningen lite. Ena sekunden skriker dom och svär och andra så sitter dom och fnittrar som små flickor :0)

(Oj,Oj,Oj, kör inte på mig!) (Helvete!) (Jag kör alltid fel!) (Men SUCK) (Nej,nej,nej!)
(hihihi) (hahaha) (hihihi)
Jag undrar vilket spel dom spelar? :0)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0