Uppdatera

Känner att jag borde ta och uppdatera bloggen lite .. Har inte skrivit på nån dag och har inte orkat heller, haft skit ont i magen ..

Idag har vi bjudit Peters Mamma, P-G och Mormor på middag, blev riktigt lyckat. Jag fick en super fin blomma av Peter idag också eftersom att det är alla hjärtansdag i morgon och då är det jobb som gäller .. Peter fick boken en Kärleksförklaring av mig också. En bok som jag har fyllt i där det står när man träffades, första dejten, första kyssen, varför jag tycker om honom så mycket o.s.v .. En kärleksförklaring helt enkelt. Och shit vad rörd han blev. Va riktigt roligt att se faktiskt. Nu är det sova som gäller, Jobb i 4 dagar framöver .. klockan ringen 05.10 i morgon bitti.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lyllo dig som fick blomma! Ha en bra alla hjärtans dag! :) PUSS O KRAM

2009-02-14 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0