Traktor lr snöslunga

Jag vill ha en egen traktor lr snöslunga, shit vad mycket snö det är idag! måste ha snöat minst en halv meter! Började skotta ut Peters bil eftersomm att han var tvungen att åka på jobbet en sväng.. när han hade åkt gav jag mig fan på att jag skulle skotta bort all snö tills han kom hem, men guuuuud vad jobbigt det är. När jag hade skottat ca 5 minuter såg jag att Lennart kom med traktorn och jag blev överlycklig. Det enda jag behövde göra va att skotta bort snön från min bil och flytta på den sen va allt bort skottat på ett kick! :D

Titt snön!







Min jäkla spade



Såå va allting borta =)


Kommentarer
Postat av: frida

du är duktig du ;) haha

2009-02-09 @ 14:04:14
URL: http://fridaabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0