Sovmorgon

Idag är det en ledig dag, tog sovmorgon utan dess like. Sov i 10 timmar och klev inte upp föränn 11, det behövdes. Efter att ha klivit upp kl 5 i tre dagar och jobbat till halv 7 .. Idag tänkte jag ju ha lite städ dag men jag vet inte om det blir av, fastnade här framför datorn och tiden rinner iväg, ska ner och handla iallafall. Tänkte göra fiskgratäng till middag, hittade ett recept som såg jäkligt gott ut. Måste testa det och blir det bra kanske jag lägger ut det :) . Har suttit och läst på provivas hemsida en bra stund, jag har druckit proviva i 4 - 5 dagar och det känns riktigt bra. Halleluja! Nu ska jag ner på affärn och handla lite käk och be dom ta hem lite mer proviva produkter så att man har lite mer att välja på.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja de var längesen ju men min dator har pajjat :( så jag har bara tillgång på skolan nu tills den är fixad :P lugn bara lugn, det kommer. ;)

2009-02-18 @ 14:24:53
URL: http://hakunamatata.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0