Söndag kväll

Söndag kväll, känner mig så skönt harmonisk på nått sätt, vet inte riktigt vad det är. Vi har varit ute i Ulvvik hos mor och far och ätit middag, fikat och haft det allmänt trevligt. Mamma lagar så god mat! Nu är vi hemma igen iallafall, har just kollat på en film och nu ser vi på det sista av Beck filmen som går på 4:an .. Flickan i jordkällaren. Jag gillar verkligen Beck men när man har sett filmen en gång så är den inte lika bra längre eller den är inte lika rolig att titta på igen om jag säger så. På bordet står det en tom stor skål och en dipp skål, i den stoora skålen har det varit chips, vart tror ni de är nu? I min mage så klart och jag mår så illa när jag ser skålen. Fattar inte hur man kan få i sig så mycket och varför man inte känner när man har fått i sig tillräckligt. Huga .. Äh, nu ska jag gå tillbaka till att känna mig så där skönt harmonisk och glad :0)

Kommentarer
Postat av: Frida

oj, såg din kommentar nu. haha näe jag blir så jävla less :P Jag har glömt ALLT från webdesignen :P kanske beror på att jag tog sovmorgon istället? :D

2009-02-09 @ 14:05:57
URL: http://fridaabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0