Puh ..

Nu är det färdig ständat för idag, känns som att luften gick ur mig. Fick tvär ont i magen och vart skit trött .. Hade tänkt att jag endera skulle åka iväg och sola eller gå ut och ta en rask promenad men solen gick i moln och det är för kallt för det känner jag. Mamma och Pappa var förbi en sväng förut, dom hade varit i Övik en sväng och då hade mamma varit snäll att köpa proviva till mig eftersom att det inte finns på skit Ica i Ullånger. Nu klarar jag mig ett tag i allafall. Tack Mamma =0)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra med proviva, lugna magen :) Ps. Jag har också städat idag. :P Ds.

2009-02-19 @ 15:52:59
Postat av: e

Snäll mamma har du :)

Vi måste ses snart proppolurus!!

2009-02-19 @ 18:39:25
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0