Mamma


Ringde mamma och surrade med henne en stund, efter ett tag föreslog jag att hon skulle ta och åka in hit en sväng så att vi kunde åka ner till Ida och Jon tillsammans och efter många om och men så blev det så. Det ska bli roligt. I lördags åkte jag ut till mor och far vid halv fyra och åkte inte hem föränn vid nio, det är så mycket roligare att åka hem och hälsa på och prata när man inte bor där längre. Det finns så mycket mer att prata om och man uppskattar sina föräldrar mer, eller kan det ha med åldern att göra? att man blir äldre och har mer förstånd? Fick ett meddelande av mamma nu i allafall där det stog: Du är det bästa som Finns.Kram Mamma. Hon tycker nog också att det är skönt att man har en annan relation nu än när man bodde hemma och var trotsig, grinig och riktigt elak ibland. Visst kan jag ha mina stunder nu också när jag blir irriterad och sur på nånting men då får jag alltid dåligt samvete och kan erkänna att jag har gjort fel och säger förlåt. Förut var det alltid så svårt. Det är skönt att man kan förändras.

Jag tycker om min mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja jag sitter just nu och leker med snusdosan också:D

MEN! jag har faktiskt nikotinfria också:) På heltid vet jag inte men de är nog tänkt så ;P men jag har dom mer när jag har så ont i huvudet så jag inte kan se typ..:p sicken gullig mamma du har :)

2009-02-23 @ 14:09:54
URL: http://hakunamatata.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0