Kramfors

Idag är det fredag och det är nog bästa dagen på hela veckan för då är det helg, känns så bra. Idag ska jag följa med Mamma till Kramfors in på arbetsförmedlingen, hon slutade jobba förra veckan och hon har måsta vare dit två gånger redan, det är ju helt sjukt men jag följer med som stöd i alla fall, kan tänka mig att det inte är så roligt att gå dit. Vi ska inte åka förns ett men pappa ringde och väckte mig kvart i nio för att kolla om jag var vaken, antar att det var för att irritera mig lite. När jag sa det sa han: Ja men jag vet ju hur lång tid allting brukar ta. Och det är faktiskt sant, först ska man sitta vid datorn en stund och plocka lite grann och jag brukar alltid vara ute i sista sekund med att duscha och leta åt vilka kläder jag ska ha så det var nog tur att han ringde i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0