Inget lösenord

Nu har jag fått lite svar på vilka som läser min blogg så jag skippar nog det där med lösenord ett tag. Känns lite tråkigt också om dom som vill läsa inte kan, läs på ni Vickan och Anna. kändes bara lite kusligt ett tag att inte veta vilka det var.

Har just sett på RAW comedy club, tyckte att första avsnittet var klockrent, skit bra helt enkelt men det beror ju helt på vilka komiker det är. det andra programmet och det som var idag tyckte jag va värdelöst. Petra Mede var ju med idag och hon var mest oförskämd. Nej nu är det sovdags, ska upp imorrn och gå till läkarn så ska krypa under täcket med älskling och gosa till mig.





..Godnatt & Sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0