Hoho

Har jobbat idag, känns kanon. Gått över förväntan och jag har inte haft så ont i magen idag, äter massa proviva och yoghurt med bra bakterier i så jag hoppas verkligen att det håller i sig den här gången, verkligen. Ska jobba imorrn och tisdag med sen är jag ledig i två dagar innan det är dags för att jobba natt.

Har just läst ut boken Ro utan åror av Ulla-Carin Lindquist. Frida tipsade om den och jag hade länge velat läsa den men visste inte vad den hette. Ulla-Carin var programmledare för rapport på svt under 90-talet. 2003 får hon veta att hon fått sjukdommen ALS som är en obotlig sjukdom som gör att musklerna förtvinar. Man får följa henne och hennes familj under resan med sjukdomen ifrån början till slutet. Rekomenderar boken, den får en att tänka efter ordentligt och vara glad åt det man har.


Grattis Min Underbara Älskling!

Kommentarer
Postat av: e

Hoppas att du mår bättre snart proppen, får nästan litt ont i hjärtat när du aldrig blir frisk!

Ha en fin dag!

Puss!

2009-02-16 @ 08:46:57
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0