Heeelg!

Nu är det äntligen ledig vecka, super skönt. Skönt att även Peter får en ledig vecka nu också, han har inte haft en hel ledigvecka på flera månader. Så mycket roligare när man har tid att göra saker tillsammans. Helg är det nu också, ska bli roligt att hitta på nånting tycker jag, hoppas att magen pallar det bara. Idag ska eventuellt Magnus, Monica och barnen komma upp och fika och kika på rummet som är färdig fixat. Sen ska Nickepicke hit och lämna lite öl och vin o.s.v.. Har inte planerat så mycket för helgen än men det visar sig nog inom en snar framtid vad den har att erbjuda. Nu ska jag ta och ringa till Monica och höra om dom kommer uppöver nånting eller inte, sen ska jag ta och pussa lite på min Petrus som just har kommit hem.


EmmaPemma är upp i Jokkasjärvi eller vad det var över helgen. Hoppas Du har det trevligt gumman!




Varför gör man alltid konstiga saker på bild? eller är det så att man alltid gör det men inte ser det då? :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0