Haha

Hahaha! skrattar åt Karins kommentar på mitt förra inlägg: På tal om bilar och fixa, så kom ja och tänka på den gången vi skulle till övik och vi tejpade upp rutan på förardörren! Haha! :P

Det var en gång för något år sedan när Jag och Karin skulle åka upp till Övik och shoppa. Det var ett litet problem med bilen bara och det var att rutan på förarsidan hade lossnat från det fästet som håller upp/fast den så så fort man tryckte på knappen som kör ner rutan så lossnade rutan och åkte på sne men nu var det någon som hade öppnat upp dörren och fixat felet så jag trodde att allt var okej. Men så var inte fallet för när vi kom till skule körde jag i ett gupp och rut jäkeln åkte på sne igen, jag försökte få upp den med handen medans jag körde men det fanns inte en chans att den skulle hållas på plats så till slut körde jag in på en avtagsväg och letade åt lite el tejp och tejpade fast rut jäkeln. Fasiken vad vi skrattade! Det känns som lite typiskt Sofie.



Kommentarer
Postat av: karin

Klockrent! :D

2009-02-26 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0