...

Sjuk idag också som alla andra dagar känns det som .. Inget att göra åt det, får vänta till nästa vecka när jag ska till läkarn och se om dom kan få slut på eländet.
Lika kallt idag som igår, klev upp och det va 15 grader inne så det va bara att ta på sig täckbyxorna och peters termostövlar och gå ut i kylan och hämta mer ved. Nu är det iallafall 20 grader så jag börjar känna mig lite mindre stel :0) . Ska åka ner på affärn och köpa lite mat, tänkte bjuda Peter på lite tacos idag eftersom att han har tjatat på de i flera dagar :0) . Väntar bara på att bilen ska bli upptinad. Varje gång jag ska åka i min bil startar jag den sisådär 20 - 30 minuter innan jag ska åka så att den ska vara riktigt varm o go, vilket jag hoppas att den är nu för nu måste jag kila innan jag måste lägga in mer ved igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0