Bra dag

Den här tisdagen har varit riktigt bra. Började med läkar besök  på morgonen och det blev ett riktigt lyckat besök, hon sjukskrev mig i två veckor tills vidare och skickade en remiss till Ö-vik så att jag ska få komma dit och göra en riktig koll. Första gången en läkare har tagit det på allvar. Jag känner mig så lättad. Efter läkarn åkte jag ut till Ann-Britt och lämnade sjukskrivnings pappren sen ville Martin att vi skulle åka upp till Ö-vik en sväng men jag orkade inte det så jag var på Ica istället och köpte semlor som vi smällde i oss uppe hos han. Efter det åkte jag raka spåret ut till Ulvvik för att hinna träffa Monica, Ida och Jon som var där ute idag. Blev kvar längre än vad jag hade tänkt så Peter kom ut han också efter att han slutat jobba och då blev det middag där ute på köpet. Spagetti och köttfärssås. Mätt och belåten är vi nu hemma igen och ska slå på tv:n och jäsa i soffan. Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig!

Kommentarer
Postat av: karin

Är så glad för din skull gumman!! :)

2009-02-24 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0