Yeees!!

Nu är det äntligen helg, förbaskat skönt måste jag säga. Efter 14 timmars sömn och 36 timmars arbete på tre dagar så är det väl behövt med lite ledighet.
Kom hem vid 7 ikväll och då stog Peters Mamma och P-G utan för huset och väntade på att få komma in. Dom skulle hämta en resväska som vi lånat av dom. Kom in och drack en snabb kopp kaffe, sen åkte Jag och Peter ner på Ceasars och tog en pizza, var verkligen inte laddad för att laga någon middag idag så det blev perfekt.
När vi kom hem hade jag fått två linnen från Ginatricot i postlådan, jag tycker om det där med att beställa kläder jag ;0).
Resten av tiden har vi spenderat på att betala räkningar och hyra, tråkigt men lika bra att ha det bort gjort samma dag som man får lön så att man vet vad man har kvar.

I morgon ska jag sova, sova, sova. Jag ska sova tillas Jag vill kliva upp! Sen ska vi åka till Övik en sväng.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0